Jarrai gaitzazu:

Euskara   |   Español   |   English   |   Français

Inicio
Menua

Orri honek cookieak erabiltzen ditu nabigazioa eraginkorragoa izan dadin eta zerbitzu pertsonalizatuagoa izan dezazun. Nabigazioarekin jarraituz gero, cookien erabilera onartzen duzula ulertuko dugu.
Konfigurazioa aldatu edo informazio gehiago eskura dezakezu gure Cookien Politika bidez.

Biografia Liam Gillick

Ikus Bildumaren lanak

Aylesbury-n (Ingalaterra) jaio zen 1964an

1987
Goldsmiths College-n graduatu zen, Londresko Unibertsitatean. 1989 Bere aurreneko bakarkako erakusketa antolatu zuten Karsten Schubert Gallery-n, Londresen.
1991
Henry Bondekin batera erakusketak izan zituen leku hauetan: Gió Marconi galeria, Milan; APAC Centre d'Art Contemporain, Nevers (Frantzia); eta Karsten Schubert Gallery, Londres.
1992
Erakusketa bat izan zuen Air de Paris-en, Parisen.
1993
Henry Bondekin batera erakusketa bat izan zuen Centre for Contemporary Arts-en, Glasgown, eta Angela Bullochekin Air de Paris-en, Parisen.
Gillicken lana Backstage erakusketan egon zen ikusgai, Kunstverein Hamburg-en.
1994
Koloniako Schipper & Krome-n eta Londresko Interim Art-en aurkeztu zuen bere lana.
1995
Gillicken lanaren erakusketak antolatu ziren leku hauetan: Künstlerhaus Stuttgart; Kunstverein Elsterpark, Leipzig; Air de Paris, Paris; Galleria Emi Fontana, Milan; eta Basilico Fine Arts, New York.
1996
Artistaren lanaren erakusketak Londresko Robert Prime Gallery-n eta Berlingo Schipper & Krome-n antolatu ziren. Gillicken lana Traffic taldeko erakusketan egon zen ikusgai, Bordeleko CAPC Musée d'Art Contemporain-en.
1997
Ludwigsburgeko (Alemania) Kunstverein Ludwigsburg-ek Discussion Island—A What If? Scenario Report aurkeztu zuen.
Le Consortium de Dijon-ek (Franzia) McNamara Papers, Erasmus and Ibuka Realisations, The What If? Scenarios aurkeztu zuen.
Erakusketa bat izan zuen Basilico Fine Arts-en, New Yorken.
Kasselgo Documenta Xen parte hartu zuen Erasmus Ass Zehn Jahre Opium #2. lanarekin.
1998
Gillicken lanaren erakusketak egin ziren leku hauetan: Kunstverein Hamburg; Villa Arson, Niza; Le Magasin de Grenoble (Frantzia); Schipper & Krome, Berlin; Orchard Gallery, Derry (Ipar Irlanda); eta Air de Paris, Paris.
1999
Frankfurteko Frankfurter Kunstverein-ek David erakusketa aurkeztu zuen.
Gillicken instalazio bat aurkeztu zen BIC Technologiezentrum-en, Leipzigen (Alemania).
2000
Gillicken lanaren erakusketak antolatu ziren leku hauetan: Westfälischer Kunstverein, Münster; Arnolfini, Bristol; Hayward Gallery, Londres; Casey Kaplan Gallery, New York; eta Air de Paris, Paris.
Artistaren lana What If/Tänk Om erakusketan egon zen ikusgai, Stockholmeko Moderna Museet-en.
2001
Tate Britain-ek Annlee You Proposes kanpoaldeko instalazioa aurkeztu zuen.
Gillicken lana Salzburgoko Salzburger Kunstverein-en eta Zuricheko Hauser & Wirth & Presenhuber-en egon zen ikusgai.
Yokohamako 2001 Trienalean
(Japonia) parte hartu zuen, baita Berlingo 2. Bienalean ere, hiri horretako Kunst-Werke Institute for Contemporary Art-en.
Gillicken Consciens atondoko instalazioaren ikuspegia (Installation view of Consciens Lobby) lana Osloko Telenor Corporation-en eraikineko atondoan instalatu zuten.
2002
Londresko Whitechapel Art Gallery-k Gillicken The Wood Way aurkeztu zuen.
Turner sarirako izendatu zuten. Amiantuzko berokiak mikaz ereinda (Coats of Asbestos Spangled with Mica) instalazioa sortu zuen Londresko Tate Britain-en saria zela-eta antolatutako erakusketarako.
Haren lana Municheko Galerie Rüdiger Schöttle-n eta Vienako Galerie Meyer Kainer-en egon zen ikusgai.
Proiektu publikoak egin zituen leku hauetarako: DekaBank, Frankfurt; Olnick Corporation, TK, (New Jersey); Mercat de Alacant (Espainia), eta Alcobendas (Madril).
2003
New Yorkeko Museum of Modern Art-ek Projects 79: Liam Gillick, Literally erakusketa aurkeztu zuen.
Torontoko Power Plant-ek Liam Gillick: Communes, Bars and Greeenrooms aurkeztu zuen.
Erakusketa bana izan zuen Galerie Max Hetzler-en eta Schipper & Krome-n, Berlinen.
Ezin diot galdera horri erantzun kontzientzia kontua da
(I can't answer that question it's a question of conscience) instalazioa sortu zuen Alcobendasen (Madril).
Gillicken instalazioak inauguratu ziren leku hauetan: Londresko Metroa, Frieze Art Fair azoka zela-eta, Regent's Place (Londres), eta Fort Lauderdale–Hollywood International Airport, Florida.
2004
Gillicken lana leku hauetan egon zen ikusgai: Milwaukee Art Museum, Milwaukee (Wisconsin); Galerie Micheline Szwajcer, Anberes; Air de Paris, Paris; eta Galería Javier López, Madril.
Haren lana Singular Forms (Sometimes Repeated): Art from 1951 to the Present erakusketan ikusi ahal izan zen, New Yorkeko Solomon R. Guggenheim Museum-en antolatutakoan.
Lan sail bat aurkeztu zuen Britainiar Barne Ministerioaren eraikin berrirako, Londresen.
Instalazioak sortu zituen Vienako 140 kokalekutarako, hiri horretako Museum in Progress-ek antolatutako proiektu bat zela-eta.
2005
Gillicken lanaren erakusketak aurkeztu ziren leku hauetan: Palais de Tokyo, Paris; Centro de Arte Contemporáneo, Malaga; Casa Encendida, Madril; Baltimore Museum of Art; Corvi-Mora, Londres; eta Galerie Meyer Kainer, Viena.
2006
Erakusketa bana izan zituen Dublingo Kerlin Gallery-n eta Berlingo Esther Schipper-en.
Taldeko erakusketak antolatu ziren Philippe Parrenorekin, Kunsthalle Zürich-en, eta Angela Bullochekin, Londresko Cubitt Gallery-n.
Gillicken Hedadura zuzeneko sistema (Directed Expansion System) lana instalatu zuten Maharamen, Chicagon.
2007
Gillicken lana ikusgai egon zen Anberesko Galerie Micheline Szwajcer-en, Londresko Corvi-Mora galerian eta Lakewoodeko (Colorado) Lab at Belmar-en.
Modeloa eskala handian Anyangeko plaza baterako egitura sozial baterako
(Full-Scale Model for a Social Structure for a Plaza in Anyang) sortu zuen, Anyangeko aurreneko proiektu artistiko publikorako, Hego Korean.
2008
Amsterdameko Stedelijk Museum-en Vincent Award sarirako hautagai izan zen.
Liam Gillick: Three Perspectives and a Short Scenario
atzera begirako erakusketa, lau zatitan egituratua eta urtebeteko iraunaldikoa, leku hauetan aurkeztu zuten: Witte de With, Rotterdam; Kunsthalle Zürich; Kunstverein München, Munich; eta Museum of Contemporary Art Chicago.
Erakusketa bat izan zuen Casey Kaplan Gallery-n, New Yorken.
Sydneyko 16. Bienalean
(Australia) parte hartu zuen.
2009
Museum of Contemporary Art Chicago-k The one hundred and sixty-third floor: Liam Gillick Curates the Collection aurkeztu zuen.
Artistaren lana leku hauetan egon zen ikusgai: House of Art de Budweis (Txekiar Errepublika); MAK, Viena; eta Eastside Projects, Birmingham (Ingalaterra).
Gillicken Nola jokatuko duzu? Sukaldeko katu bat hizketan (How are you going to behave? A kitchen cat speaks) lana Veneziako LIII Biennale di Venezian, Alemaniako pabilioian jarri zen ikusgai.
2010
Bonneko Kunst- und Ausstellungshalle der Bundesrepublik Deutschland-ek One long walk. . . Two short piers. . . erakusketa aurkeztu zuen.
Gillicken Zeruaren eta lurraren arteko itxurazko uztartzea (The Apparent Junction of Earth and Sky) Miamiko autobusetako publizitate hesietan eta markesinetan instalatu zuten Billboard Project-en barruan, Miamiko Locust Projects-en eskutik.
Erakusketa bat izan zuen New Yorkeko Casey Kaplan Gallery-n.
Shanghaiko 8. Bienalean
parte hartu zuen.
2011
Gerrako egitura-joko bat (A Game of War Structure) lana aurkeztu zuen, Dublingo Irish Museum of Modern Art-erako propio sortua.
Lawrence Weinerrekin batera Mendekotasun sintaxi bat (A Syntax of Dependency) lana sortu zuen Anberesko Museum van Hedendaagse Kunst Antwerpen-erako.
×